Can-Am Maverick Forum banner

Glover's Mav R Max Build

22K views 137 replies 20 participants last post by  GloverXRS  
#1 ·
Pomyślałem, że założę mały wątek o moich nowych amortyzatorach 25 Maverick R Max Smar Shocks. Do tej pory przejechałem 150 mil na maszynie. Pierwsze, co zauważyłem w porównaniu do 24. Dwa schowki w desce rozdzielczej mają w środku sprężynki, dzięki czemu mają bardzo solidne zamknięcie i nie otworzą się ani nie odpadną. Max jest również fabrycznie wyposażony w rockblockery. Są to rodzaj twardszego plastiku i nie jestem pewien, jak długo wytrzymają, gdy wybiorę się na wspinaczkę po skałach. Skrzynia biegów w maxie to bestia i jest fizycznie większa niż w dwuosobowych modelach. Niski zakres jest znacznie niższy i wydaje się świetnie pełzać. Jeszcze nie byłem w niczym poważnym. Wydaje się również, że skrzynia biegów jest nieco płynniejsza i mniej toporna. Nadal hałasują, jak można się spodziewać. GPS jest słaby, ale pobrałem mapę UT i podczas mojej jazdy w ostatni weekend pokazywała każdą drogę/szlak, który pokazywały moje Gaia i BCN. Działa to bez podłączonego telefonu. Śledzi cię z okruszkami, ale nie pozwala na dodawanie plików gpx ani planowanie tras itp. Do tej pory jestem bardzo zadowolony i myślę, że będzie to absolutna bestia. To trochę inaczej w porównaniu do mojego X3 z cvt. Jest super fajnie podczas jazdy, ponieważ możesz zmieniać biegi i kontrolować obroty i utrzymywać je w miarę cicho. Jedzie z prędkością 65, tak jak x3 jedzie z prędkością 50. Możesz jechać drogą legalnie i jest super wygodnie. Mam nadzieję, że w przyszły weekend pojadę do Moab i trochę powspinam się po skałach.
 
#2 ·
Zacząłem od kontrolera Switchworks Alpha 12. Zdecydowałem się na tę drogę zamiast switch pro, które miałem w x3. Jak dotąd bardzo podobne, ale podoba mi się, że jest dostarczany z wiązkami Delphi, aby łatwo zapewnić połączenia do podłączania/odłączania w każdym obwodzie. Możesz również podłączyć swoje elementy w dowolnym miejscu, a następnie skonfigurować przełącznik tak, aby był w dowolnej pozycji. Możesz również dodać wiele stron, jeśli chcesz utworzyć wiele przycisków do sterowania wieloma funkcjami. Dodałem również wytrzymałe radia M1 i interkom STX z pilotem. R jest o wiele łatwiejszy w obsłudze pod względem okablowania itp. niż to, co ma x3. Cała konsola środkowa po prostu się odłącza i zapewnia dostęp bez użycia narzędzi. Deska rozdzielcza również łatwo się rozpada i zapewnia dostęp od góry. Udało mi się przeciągnąć kabel antenowy w górę słupka A i mam listwę świetlną i kabel wycieraczki przeciągnięty po drugiej stronie, więc wszystkie moje przewody są w środku, a nie tylko pod przednią szybą.
Image
Image
Image
 

Attachments

#34 ·
Zacząłem od kontrolera Switchworks Alpha 12. Zdecydowałem się pójść tą drogą zamiast switch pro, który miałem w x3. Jak dotąd bardzo podobny, ale podoba mi się, że jest dostarczany z wiązkami Delphi, aby łatwo zapewnić połączenia do podłączania/odłączania w każdym obwodzie. Możesz również podłączyć swoje elementy w dowolnym miejscu, a następnie skonfigurować przełącznik tak, aby był w dowolnej pozycji. Możesz również dodać wiele stron, jeśli chcesz utworzyć wiele przycisków do sterowania wieloma funkcjami. Dodałem również wytrzymałe radia M1 i interkom STX z odległą głowicą. R jest o wiele łatwiejszy w obsłudze, np. okablowaniu, niż x3. Cała konsola środkowa po prostu się odłącza i zapewnia dostęp bez użycia narzędzi. Deska rozdzielcza również łatwo się rozpada i zapewnia dostęp od góry. Udało mi się przeciągnąć kabel antenowy w górę słupka A i mam kabel listwy świetlnej i wycieraczek przeciągnięty po drugiej stronie, więc wszystkie moje przewody są w środku, a nie tylko pod przednią szybą. View attachment 318888 View attachment 318889 View attachment 318891
Hej! Używam Twojego posta jako inspiracji podczas instalacji switch works alpha 12 w moim Mav R Max. Niesamowita treść, dzięki za udostępnienie.

Na jednym z tych zdjęć wygląda na to, że usunąłeś tylne lewe siedzenie bez wyjmowania pasa bezpieczeństwa. Jestem ciekaw, jak/dlaczego to zrobiłeś, ponieważ obecnie zmagam się z usunięciem tylnego lewego siedzenia, aby uzyskać dostęp do akumulatora.

Usunąłem fotel kierowcy zgodnie z instrukcją obsługi i poszło dobrze. Ale instrukcje w instrukcji obejmują również usunięcie mocowań pasów bezpieczeństwa.

Moim obecnym blokiem są DOLNE punkty mocowania tylnego lewego siedzenia. Po prostu nie mogę do nich dotrzeć 🙃

Jak więc usunąłeś to siedzenie i czy masz jakieś wskazówki? Dzięki!
 
#4 ·
Dostałem również ofertę od Hella Lighting, gdzie wysłali mi kilka swoich nowych serii oświetleniowych i nakręciliśmy dla nich film promocyjny. Więc zainstalowałem je wszystkie. Te nowe światła są całkiem fajne. To listwa świetlna Black Magic serii 40", która, powiedziałbym, jest porównywalna z moją sztywną, którą mam na x3. Światła pod wnękami na słupkach A mają 3", a te z przodu grilla mają 4" z bocznymi reflektorami. Te są całkiem fajne i wszystkie mają w sobie X, które można podświetlić osobno w kolorze bursztynowym lub białym. Na bocznych reflektorach wybierasz, czy chcesz, aby włączyła się lewa, czy prawa strona. Zrobiłem więc kilka profesjonalnych zdjęć i czekam, aż Hella zatwierdzi film. Wydają się być bardzo dobrej jakości i są dość jasne. Powiedziałbym, że 4" nie są tak jasne jak moje BD LP4 na X3. Ale myślę też, że są to fizycznie mniejsze światła. Dodałem również zestaw WD Electronics street legal z zamiennymi kierunkowskazami z oświetleniem sygnalizacyjnym. Zestaw jest super czysty i łatwy do wykonania. Mam nawet migające kierunkowskazy w fabrycznej desce rozdzielczej.
Image

Image
Image
 

Attachments

#21 ·
Dostałem również ofertę od Hella Lighting, gdzie przysłali mi kilka swoich nowych serii świateł i nakręciliśmy dla nich film promocyjny. Więc zainstalowałem je wszystkie. Te nowe światła są całkiem fajne. To listwa świetlna Black Magic serii 40", która, powiedziałbym, jest porównywalna do mojej sztywnej, którą mam na x3. Światła pod wnękami na słupkach A mają 3", a te przed grillem mają 4" z bocznymi reflektorami. Te są całkiem fajne i wszystkie mają w sobie X, które można podświetlić osobno w kolorze bursztynowym lub białym. Na bocznych reflektorach wybierasz, czy chcesz, aby włączyła się lewa czy prawa strona. Zrobiłem więc kilka profesjonalnych zdjęć i czekam, aż Hella zatwierdzi film. Wydają się być bardzo dobrej jakości i są dość jasne. Powiedziałbym, że 4" nie są tak jasne jak moje BD LP4 na X3. Ale myślę też, że są fizycznie mniejsze. Dodałem również zestaw WD Electronics street legal z zamiennymi kierunkowskazami ze światłem sygnalizacyjnym. Zestaw jest super czysty i łatwy do zrobienia. Mam nawet migające kierunkowskazy w fabrycznej desce rozdzielczej. View attachment 318904  View attachment 318902 View attachment 318903
Świetne zdjęcia! Czego używasz do mocowania świateł na słupkach A?
 
#5 ·
Zainstalowałem również oświetlenie maski Triple R lighting elite 6 plus z uchwytem tmw. Będzie przełączać się między bursztynowym i białym lub robić oba razem, ale jeszcze tego nie podłączyłem. Czy ktoś wie, do czego służy ta wtyczka? Nie ma jej w 24 SS 2-osobowym. Ale jest tylko w tym uchwycie.
 

Attachments

#8 ·
Dostałem również gumową matę 1/2” od Tractor Supply i pociąłem ją tak, aby pasowała pod konsolę środkową z przodu i z tyłu, gdzie mogłem ją wsunąć. Zrobiłem to, aby mieć nadzieję, że pomoże to z kurzem, ponieważ w płycie ślizgowej jest mnóstwo dziur. Wypełniłem również tylne boki, ponieważ zamówiłem uchwyty do pochylania siedzeń superatv. To dobra, użyteczna przestrzeń, której używałem w X3. R ma trochę więcej miejsca pod siedzeniami, ale plastik jest uformowany do poprzeczki i nie można się do niego dostać. Możesz dostać się pod przednie siedzenia, jeśli przesuniesz je całkowicie do przodu z tylnych siedzeń.
 
#9 ·
Potem poszedłem też i wyregulowałem wszystkie drzwi, tak aby idealnie pasowały do zatrzasków i w ogóle się nie zacinały. Całkiem łatwo, wystarczyło kilka śrub, aby dostać się do mocowań ze szczelinami. Przy okazji znalazłem też tę naklejkę, której część została wyprodukowana 24 kwietnia. Ma ona również kod koloru, który może być dla kogoś przydatny.
 
#10 ·
Dzisiaj zacząłem instalować podstawy uchylnych siedzeń superatv. Pozwólcie, że powiem wam, że są to najprostsze i najtrudniejsze rzeczy do zainstalowania. Głównie dlatego, że instrukcje są okropne. Z tego, co widzę, jest zdecydowanie lewa i prawa strona, ale żadna z nich nie jest tak oznaczona. Z instrukcji nie można wywnioskować ze zdjęć, w jakiej orientacji powinny być, bez dokładnego przyjrzenia się kilku zdjęciom. Podsumowując, kiedy już się to rozgryzie, jest to dość proste i łatwe, ale podjęcie decyzji zajęło mi o wiele za dużo czasu haha i upewnienie się, że góra pasuje do dołu. Musiałem też przerwać na noc, ponieważ nie miałem klucza imbusowego wystarczająco dużego, aby pasował do jednej śruby. Więc jutro znajdę taki, który pasuje i dokończę instalację. Mam nadzieję, że po zainstalowaniu będą bardzo przydatne i dadzą trochę miejsca na upchnięcie kilku rzeczy.
 
#41 ·
Dziś zacząłem instalować podstawy siedzeń uchylnych superatv. Powiem wam tylko, że są to najprostsze i najtrudniejsze rzeczy do zainstalowania. Głównie dlatego, że instrukcje są okropne. Zdecydowanie jest lewa i prawa, z tego co widzę, ale żadna z nich nie jest tak oznaczona. Z instrukcji nie można wywnioskować ze zdjęć, w jakiej orientacji powinny być, nie przyglądając się dokładnie kilku zdjęciom. Podsumowując, kiedy już się to rozgryzie, jest to dość proste i łatwe, ale podjęcie decyzji zajęło mi o wiele za dużo czasu haha i upewnienie się, że góry pasują do dołów. Musiałem też przerwać na noc, ponieważ nie miałem klucza imbusowego wystarczająco dużego, aby pasował do jednej śruby. Więc jutro znajdę taki, który pasuje i dokończę instalację. Mam nadzieję, że po zainstalowaniu będą bardzo przydatne i dadzą trochę miejsca na włożenie kilku rzeczy. View attachment 318982
To samo co podstawy siedzeń uchylnych X3?
 
#11 ·
CHORY!!
 
  • Like
Reactions: GloverXRS
#13 ·
Cóż, jestem niezdecydowany co do tych wsporników siedzeń. Jak dotąd były dla mnie ogromnym bólem dupy. Małe podkładki dystansowe, które dają, aby spróbować wypełnić szczeliny w szynach siedzeń, są ogromnym bólem dupy, próbując utrzymać je na miejscu, a następnie dopasować je do możliwości włożenia śrub lub sworzni rozprężnych, które wysyłają. Po drugie, nie pasują zbyt dobrze do Mav R, chyba że trzymasz podkładki pod nimi. Co z kolei sprawia, że siedzenie jest tak wysokie, że jest prawie bezużyteczne dla człowieka o normalnym wzroście haha. Skontaktuję się z Super ATV. Gdyby wspornik pasował w dół bez podkładki, prawdopodobnie byłoby w porządku. Próbowałem to zrobić, ale wsporniki nie pasują, a następnie kołki są za długie, tylko trochę i uderzają w wspornik, zanim pozwolą mu się zatrzasnąć. Uwielbiam koncepcję, ale w tej chwili nie jestem zachwycony tym, jak działają. Po stronie pasażera, tylko po to, żeby złożyć go z powrotem do jazdy jutro, nie włożyłem podkładek, a następnie użyłem fabrycznych śrub. Dużo łatwiej włożyć siedzenie i umieścić je na miejscu, ale może być zbyt luźne. Będę musiał przeprowadzić więcej testów w tej kwestii. Następnie nie ma regulacji od lewej do prawej, więc sworzeń faktycznie lekko uderza metal o metal zamiast wchodzić idealnie w zatrzask.
 
#15 ·
Image

Image

Image

Image

Image

Zrobiłem rejs do Moab i przejechałem Too of the World i Rose Garden Hill. Chcę kupić 35-tki, ale ciągnąłem mniej niż się spodziewałem, jadąc do 4-osobowego. Więc to był bonus. Również niski zakres w max jest niesamowity i powinni go mieć w 2-osobowych. Rock crawling z DCT zdecydowanie różni się od CVT, ale posiadanie tego połączenia jest niesamowite, a dzięki niskiemu biegowi można naprawdę ładnie, łatwo i kontrolowanie się czołgać. Nie ma też opóźnienia jak w przypadku cvt, które czeka na włączenie lub chodzi po linii spalania paska lub wspinania się na półkę. Nadal trzeba będzie się nauczyć, jak czołgać dłuższą maszynę, ale wydaje się, że będzie się czołgać! Nie jest to jednak super trudny test.
Image

Image
 
#16 ·
Szalone zdjęcia!

Jak ci się podoba bez stabilizatora?

Byłbym tak rozdarty między super niskim a nie. To brzmi kusząco, ale miłą rzeczą w 2-osobowym jest (tak jak w X3), że można faktycznie używać Low do jazdy po szlakach. W naszym Sporcie to nie było opcją, było Low na przeszkodę i High na wszystko inne. Lubię móc zostawić go w Low na wolniejsze odcinki i mieć lepsze hamowanie silnikiem i tak dalej schodząc z góry.
 
  • Like
Reactions: GloverXRS
#17 ·
Szalone zdjęcia!

Jak ci się podoba bez stabilizatora?

Byłbym tak rozdarty między super niskim a nie. To brzmi kusząco, ale miłą rzeczą w 2-osobowym jest (tak jak w X3), że można faktycznie używać Low do jazdy po szlakach. W naszym Sporcie to nie było opcją, było Low na przeszkodę i High na wszystko inne. Lubię móc zostawić go w Low na wolniejsze odcinki i mieć lepsze hamowanie silnikiem i tak dalej schodząc z góry.
Czy używanie low do jazdy jest o wiele lepsze niż po prostu pozostawanie na niższym biegu w high?

Myślę, że super low byłoby nadal lepsze, ponieważ można zmieniać biegi podczas jazdy z low na high.

Tim
 
  • Like
Reactions: GloverXRS
#19 ·
Wczoraj zdjąłem drążek stabilizatora, więc był zamocowany na moją wyprawę do Moab. Więc jeszcze nie jestem pewien. Jeśli chodzi o super niski zakres przełożeń, uważam, że jest fenomenalny. Przejechałem cały szlak głównie na niskim biegu. Miłą rzeczą jest to, że z 7 biegami wciąż mogę jechać około 30 na niskim biegu. To szybciej niż x3, ale niski pierwszy bieg jest wciąż bardzo niski, podobnie jak inne biegi. Zmiana z niskiego na wysoki w locie jest miła, nie trzeba się całkowicie zatrzymywać i przełączać i zaczynać od nowa. Kiedy jedziesz bardzo wolno w dół i nie naciskasz pedału gazu, wciąż masz wolne koło jak w cvt. Ogólnie bardzo mi się podobało.
 
#20 ·
Niesamowita konstrukcja! Dopiero w zeszły weekend dostaliśmy naszego Mav R MAX i już zaczynamy układać listę akcesoriów!

Ponieważ mamy pełną przednią szybę Bent Metal, zdajemy sobie sprawę, że lepiej będzie zdobyć również osłonę dachu z zimnym powietrzem. Mamy kilka flag (włókno szklane), a także kilka 3-stopowych batów LED od Kemimoto, wybrałem tę markę, ponieważ można je dostać z zaciskami do pałąków, sprężynami i są bluetooth. Przyglądałem się 5150, Marshin, R1 itp., ale naprawdę trudno powiedzieć, które są najlepsze, najjaśniejsze i jakie mają funkcje, więc jeśli te się zepsują, po prostu wybiorę inną markę.

Aby zakończyć konfigurację oświetlenia, chcę kupić kilka świateł Baja Designs squadron, a także listwę świetlną ONX 6 40". Znajduję niektóre z nich na FB Marketplace z ładną zniżką.

Nadal szukamy bagażnika na koło zapasowe, byłoby wspaniale, gdyby był taki, który przechodziłby nad obszarem bagażnika i miał miejsce na podnośnik.

Poza kaskami i domofonem, myślę, że jesteśmy prawie gotowi, ponieważ ta maszyna jest potworem prosto z fabryki.
 
#23 · (Edited)
Ciekawi mnie, jak się tego uczysz. Czy są jakieś filmy szczegółowo opisujące, jak zamontować i podłączyć światła/baty/interkomy? Myślę, że będę potrzebował systemu zarządzania energią/kontrolera typu SwitchWorks, a następnie doprowadzenie wszystkiego do współpracy wydaje się trudne. Gdzie n00b może nadrobić zaległości?
 
#26 ·
W weekend zacząłem dodawać kilka toreb. Torby fabryczne Canam wydają się być dobrej jakości przy pierwszym użyciu. Zobaczymy, jak się sprawdzą. Torba nad głową miała ładne, twarde, plastikowe plecy, które się zapinają, więc się nie zapadają. Powinna dobrze działać.
 
#27 ·
Image
Również fabryczny zestaw wciągarki trafia w to miejsce poniżej. Miałem nadzieję go użyć, ale wciągarka SuperATV black ops z bezprzewodowym sterowaniem jest wyposażona w większy elektromagnes, który nie zmieści się w fabrycznym miejscu. Więc zamierzam przenieść go na stronę pasażera. Kable akumulatora muszą mieć tylko około 18 cali długości, aby sięgnąć do słupków, które są już poprowadzone z akumulatora. Fabryczna wiązka przewodów wykorzystuje do tego również wciągarkę, więc myślę, że muszą być w pełni wystarczające. To oszczędza dużo okablowania. Zamierzam również podłączyć wciągarkę do i z mojego switchworks. Wymaga to dwóch przycisków, ale jedyne wolne miejsca są między siedzeniami i nie jestem pewien, czy chcę mieć tam przełącznik wciągarki.
Image
Image
 
#28 ·
Wygląda dobrze!
 
  • Like
Reactions: GloverXRS
#29 ·
Dziś po południu wykonałem trochę więcej pracy. Podłączyłem kable akumulatora do cewki wyciągarki i poprowadziłem przycisk włączania i wyłączania do moich switchworks. Przy okazji dodałem również mój kontroler Gorilla Aloha i poprowadziłem kable do miejsca, w którym zamontuję moje baty. Mam integrację, aby moje baty były również światłami stopu i kierunkowskazami. I mają również ustawienie światła cofania. Lewy i prawy kierunkowskaz są łatwe, ponieważ mój zestaw do jazdy po ulicy biegnie również wzdłuż konsoli środkowej. Więc po prostu się do nich wpię. Czy ktoś wie, co może być najłatwiejsze do znalezienia przewodu hamulcowego w konsoli środkowej, jeśli to możliwe, i nie musieć biec aż do tylnego światła, aby go podłączyć? Również jakieś pomysły na sygnał cofania?
Image

Dodałem również uchwyt na tablet. Chciałem, żeby był trochę wodoszczelny, więc dodałem trochę uszczelki przed zamontowaniem. Użyłem również nakrętek szybkiego montażu do dwóch przednich śrub, zamiast używać nakrętki i śruby, jak to robią. Muszę zdobyć dłuższą śrubę do śruby za ekranem, ponieważ ta, która jest dołączona, nie może przejść i złapać fabrycznej nakrętki szybkiego montażu.
Image

Image
 
#30 ·
Myślę, że pod deską rozdzielczą powinien być przewód do włącznika hamulca. Wsteczny może być trudniejszy, prawda, że nie używasz ACM?