Ik dacht dat ik een kleine thread zou starten over mijn nieuwe 25 Maverick R Max Smar Shocks. Tot nu toe heb ik 150 mijl met de machine gereden. Het eerste wat me opviel in vergelijking met de 24's. De twee dashboardvakken worden geleverd met wat veerstukken erin, dus ze hebben een zeer solide sluiting en zullen niet opengaan of eraf vliegen. De Max wordt ook af fabriek geleverd met rockblockers. Dit zijn een soort harder plastic en ik weet niet zeker hoe lang ze meegaan als ik ga rotskruipen. De transmissie in de max is een beest en fysiek groter dan die van de tweezitters. De lage gearing is veel lager en lijkt geweldig te kruipen. Ik ben er nog niet mee in iets serieus geweest. Het lijkt er ook op dat de transmissie wat soepeler en minder lomp is. Ze maken nog steeds geluid zoals verwacht. De gps is gebrekkig, maar ik heb de UT-kaart gedownload en tijdens mijn rit afgelopen weekend toonde hij elke weg/pad die mijn Gaia en BCN toonden. Dit gebeurt zonder dat mijn telefoon is aangesloten. Het volgt je wel met kruimels, maar je kunt geen gpx-bestanden toevoegen of routes plannen, enz. Ik ben tot nu toe super blij en ik denk dat het een absoluut beest zal zijn. Het is een beetje anders in vergelijking met mijn X3 met cvt. Het is super fijn om te cruisen, want je kunt schakelen en je toeren per minuut regelen en het mooi en stil houden. Hij cruist op 65 zoals de x3 cruist op 50. Je kunt de weg op en bent legaal en het is super comfortabel. Hopelijk ga ik volgend weekend naar Moab en ga ik een beetje rotskruipen.