Can-Am Maverick Forum banner

2024 VS 2025 Czy warto?

18 reading
3.1K views 63 replies 13 participants last post by  ENDGAME  
#1 ·
W związku z premierą modeli 2026 i nie będąc zbytnio pod wrażeniem cen i ofert, rozglądam się za 2-osobowym X RS ze Smart Shox z 2025 lub 2024 roku. Widziałem pewne zniżki na modele 2024 z reklamowaną ceną 36999 przed opłatami. Wiem, że wprowadzono ulepszenia w płytach ślizgowych, wahaczach i oprogramowaniu modeli 2025 (które moim zdaniem można zaktualizować).

Przy nowej premierze modeli 2026 i pozostałych na sprzedażach modeli 2025, czy model z 2024 roku jest wart swojej ceny po obniżce?
 
#3 ·
W tym momencie powinni błagać cię o przyjęcie 24, chyba że była to szalona okazja, wziąłbym 2025.
 
#7 ·
Znajdź nowego dealera.
 
#8 ·
[QUOTE="10mm_", post: 1865286, member: 60981]
Nie zapłaciłem żadnych opłat ani kosztów transportu/przygotowania za mój 2025 i kupiłem go w sierpniu/wrześniu 2024.

Znajdź nowego dealera.
[/QUOTE]
Pracuję nad tym teraz.... Jestem w Południowej Kalifornii. Jakieś rekomendacje?
 
#9 ·
Niektórzy dealerzy nadal próbują nadrobić straty przychodów z „czasów covidowych”, jeśli ludzie za to zapłacą, będą utrzymywać ADM. Czysta kwestia podaży i popytu. Nie jestem pewien, czy którykolwiek z nich otrzymał jakiekolwiek umorzenie kosztów finansowania. Wielu nadal ma długi z tego okresu i wynikający z tego brak sprzedaży.
 
#11 · (Edited)
#14 ·
Oto jeden


Inny Non SS

Nie marnowałbym czasu na Coyne. Wymienią go po pełnej cenie katalogowej i będą próbowali narzucić Ci wszelkie możliwe opłaty. Miałem złe doświadczenia z ich sprzedawcami. Dział serwisu w El Centro jest niesamowity i kilka razy uratował wycieczki do Glamis.

Veys, być może uda Ci się coś wynegocjować.
 
  • Like
Reactions: 10mm_
#13 ·
Dealer dodający opłaty jest powodem, dla którego nadal mają modele z 2024 roku. Większość miejsc w mojej okolicy, które dodają opłaty, nadal ma większość modeli z 2024 roku, które mieli od pierwszego dnia.
Jestem pewien, że masz rację, i prawdopodobnie stworzyli sytuację, w której są na straconej pozycji, jeśli obniżą opłaty po kosztach siedzenia tam tak długo niesprzedanych.
 
#15 ·
Czy jest jakiś wizualny sposób, aby sprawdzić, czy model z 2024 roku ma ulepszone wahacze? Rozumiem, że te wyprodukowane później miały zakończoną zmianę. Aktualizacje wyświetlacza i nawigacji są realizowane drogą radiową, więc nie jest to duży problem, ale chciałbym znaleźć taki z ulepszonymi wahaczami, jeśli to możliwe.
 
#21 ·
Czy jest jakiś wizualny sposób, aby sprawdzić, czy model z 2024 roku ma ulepszone wahacze? Rozumiem, że te wyprodukowane później miały zakończoną zmianę. Aktualizacje wyświetlacza i nawigacji odbywają się drogą radiową, więc nie jest to wielki problem, jednak chciałbym znaleźć taki z ulepszonymi wahaczami, jeśli to możliwe.
W sieci krąży kilka zdjęć porównujących te 2. Ale naprawdę nie sądzę, żebyś znalazł jeszcze jakiś na wystawie. Nie było ich wiele i były to pierwsze sztuki z linii produkcyjnej.
 
#23 ·
Im niższe ramię, tym słabsze ogniwo, nawet ludzie z modelami 2025 musieli je wymieniać. W zależności od jazdy. Lepiej wymienić, zanim zepsujesz więcej.
Dokładnie to!! Jedno mi się złożyło na mnie w wydmach, nie było to mocne uderzenie, a kosztowało mnie około tysiąca dolarów za ramię, oś, przewód hamulcowy, zacisk i plastik, które zostały uszkodzone przez ramię i awarię przegubu kulowego. Nowe dolne wahacze kosztowały 1500 dolarów za model Ct trail. Miałem je zamówione, ale nie dotarły na czas na moją podróż. Zdecydowanie żałuję, że nie zamówiłem ich kilka tygodni wcześniej. Wszystko jest w porządku, dopóki nie przestanie być z oryginalnymi wahaczami, pochłonęły znacznie więcej niż to, na czym zawiodły, ale potem puściły. Dolne wahacze z rynku wtórnego wydają się drogie, dopóki nie uwzględnisz części zamiennych, a wtedy mają sens.
 
#24 ·
Ok, dostałem ceny, które są wszędzie, wydaje się szaleństwem, niektórzy dealerzy trzymają się ADM, a niektórzy nawet wymieniają ją jako "przygotowanie dealera" za 2500 $. Jakie ceny ostatnio uzyskali ludzie za 2-osobowego MAV R RS ze Smart Shox?
35 tys. + podatek bez opłat w grudniu 2024 r., model XRS czarny smart shox
 
#35 ·
Cena spadnie jeszcze bardziej, gdy 2026 trafi w wiele, nawet jeśli kto potrafi dostrzec różnicę, nic nie zmienili poza pozbyciem się czarno-żółtego modelu
Zgadzam się, dlatego teraz robię zakupy. Modele 26 nie zrobiły na mnie wrażenia, XRC mogła być opcją, ale obowiązkowy zestaw głośników i związana z tym cena zrujnowały ją dla mnie.
 
#37 ·
Dla mnie to wygląda tak, jakby to był jedyny powód, dla którego nie zmienili trans we wszystkich modelach. Ponieważ jest to standard w każdym max, mają już za dużo wyprodukowanych. Czuję, że stanie się to prędzej czy później, to będzie po prostu ta jedna trans
Przynajmniej wszystkie moje ulepszenia, które tracą 100% wartości po otwarciu pudełka, zostaną przeniesione, gdy nadejdzie czas. Nie ból X3 do Mav R
 
#45 ·
Zapłaciłem 34 900 USD plus podatek w styczniu za '24 Mav R XRS ze smart shox od Attica Motosports w Indianie. Super płynna transakcja. Jechałem 5 godzin w jedną stronę, ale było warto.
 
#48 ·
Szaleństwo, właśnie dostałem wycenę 35 tys. za 25 X3 RS RR z amortyzatorami Smart Shox....

Nie mogę znaleźć nic poniżej 40 tys. za MAV R RS z amortyzatorami Smart Shox
Muszę dodać zastrzeżenie, że mój dealer jest klientem i przyjacielem. Problem w tym, że wydaję tyle samo co kosztował samochód. Głupia choroba.