Can-Am Maverick Forum banner

2024 VS 2025 De moeite waard?

10 reading
3.1K views 63 replies 13 participants last post by  ENDGAME  
#1 ·
Met de release van de 2026 modellen en niet erg onder de indruk van zowel de prijzen als het aanbod, kijk ik naar de aankoop van een 2-zits X RS met Smart Shox uit 2025 of 2024. Ik heb enkele kortingen gezien op de 2024 modellen met een geadverteerde prijs van 36999 exclusief kosten. Ik weet dat er upgrades zijn doorgevoerd aan de skid plates, A Arms en software van de 2025 modellen (die naar mijn mening kunnen worden bijgewerkt).

Met de nieuwe release van de 2026 en de 2025 die nog in de showroom staan, is een 2024 model de moeite waard tegen een gereduceerde prijs?

#3 ·
Op dit punt zouden ze je moeten smeken om een 24 te nemen, tenzij het een waanzinnige deal was, zou ik een 2025 nemen.

#7 ·
Zoek een nieuwe dealer.

#9 ·
Sommige dealers proberen nog steeds verloren „covid-tijd“ inkomsten goed te maken, als mensen ervoor betalen, zullen ze de ADM behouden. Puur vraag en aanbod. Weet niet zeker of ze enige vorm van vloer-vergeving hebben ontvangen. Velen hebben nog steeds schulden uit die periode en het gebrek aan verkopen daarna.

#11 · (Edited)
#14 ·
Hier is er een

Nog een Non SS

Ik zou mijn tijd niet verspillen aan Coyne. Ze hebben het voor de volle adviesprijs vermeld en zullen proberen je elke mogelijke toeslag aan te smeren. Ik had een slechte ervaring met hun verkopers. De serviceafdeling in El Centro is geweldig en heeft een paar keer trips naar Glamis gered.

Veys, misschien kun je een deal sluiten.

• Like
Reactions: 10mm_
#13 ·
De dealer die kosten toevoegt, is de reden waarom ze nog steeds 2024-modellen hebben. De meeste plaatsen bij mij in de buurt die kosten toevoegen, hebben nog steeds de meeste van de 2024 die ze vanaf dag één hadden.
Ik weet zeker dat je gelijk hebt, en ze hebben waarschijnlijk een situatie gecreëerd waarin ze in de problemen komen als ze de kosten verlagen na de kosten van het zo lang onverkocht zitten.

#15 ·
Is er een visuele manier om te zien of een 2024 de verbeterde A-Arms heeft? Ik begrijp dat de later geproduceerde de wijziging voltooid hadden. De display- en nav-updates worden over-the-air gedaan, dus dat is geen probleem, maar ik zou er graag een willen vinden met de verbeterde armen als dat mogelijk is.

#21 ·
Is er een visuele manier om te zien of een 2024 de verbeterde A-Arms heeft? Ik begrijp dat de later geproduceerde de wijziging voltooid hadden. De display- en nav-updates worden over de lucht gedaan, dus dat is geen groot probleem, maar ik zou er graag een willen vinden met de verbeterde armen als dat mogelijk is.
Er zijn wat foto's op het web die de 2 vergelijken. Maar ik denk echt niet dat je er nog een op de vloer zult vinden. Er waren er niet veel van, en het waren de allereerste van de band.

#23 ·
Hoe lager de arm, hoe zwakker de schakel, zelfs mensen met 2025 modellen hebben ze moeten vervangen. Afhankelijk van je rijstijl. Beter vervangen voordat je meer breekt.
Dit!! Ik had er een die op me inklapte in de duinen, het was geen harde klap, en het kostte ongeveer duizend dollar voor de arm, as, remleiding, remklauw en plastic dat beschadigd raakte door de arm en de kogelgewricht. Nieuwe lagere waren $ 1.500 voor de Ct trail. Ik had ze besteld, maar ze kwamen niet op tijd voor mijn reis. Ik heb er zeker spijt van dat ik ze niet een paar weken eerder heb besteld. Alles is prima totdat het dat niet meer is met de standaardarmen, ze hebben veel meer opgevangen dan waar ze op faalden, maar gaven het toen op. De aftermarket lagere lijken duur totdat je de vervangingsonderdelen meerekent en dan hebben ze zin.

#24 ·
Ok, ik heb prijzen gekregen die alle kanten op gaan, het lijkt gek, sommige dealers houden vast aan de ADM, en sommige vermelden het zelfs als "dealer prep" voor $ 2500. Welke prijzen hebben mensen onlangs gekregen voor de 2-zits MAV R RS met Smart Shox?
35K + belasting geen kosten in december 2024, XRS zwart smart shox model

#35 ·
De prijs zal verder dalen naarmate de 2026-modellen veel raken, ook al kan wie het verschil zien, ze hebben niets veranderd behalve het zwart-gele model te verwijderen
Eens, daarom ben ik nu aan het winkelen. De '26 deden me niet veel, de XRC was misschien een optie, maar de verplichte luidsprekeropstelling en de bijbehorende prijs maakten het voor mij af.

#37 ·
Voor mij voelt het alsof dat de enige reden is waarom ze de trans niet in alle modellen hebben gewisseld. Aangezien het standaard is in elke max, hebben ze er al te veel gemaakt. Ik denk dat het eerder dan later zal gebeuren, het zal gewoon de ene trans zijn
Tenminste al mijn upgrades die 100% afschrijven als je de doos opent, zullen worden overgezet als het zover is. Niet de X3 naar Mav R pijn

#45 ·
Ik betaalde $34.900 plus belasting in januari voor een '24 Mav R XRS met smart shox van Attica Motosports in Indiana. Super soepele transactie. Ik reed 5 uur enkele reis, maar het was het waard.