Can-Am Maverick Forum banner
101 - 120 of 163 Posts
Więc znalazłem to dzisiaj wieczorem, kiedy zabierałem się za uszczelkę głowicy...to plastikowa osłona na kole zębatym rozrządu, najwyraźniej odpadła i odbijała się w obudowie rozrządu...to nie może być dobre
Image
 
Nie, to nie jest dobre, ponieważ plastikowe elementy pływające w silniku mogą i będą zatykać małe przejścia w układzie olejowym, odcinając dopływ oleju do łożysk. Jestem zaskoczony, że nie słyszałeś hałasu, jaki wydawała ta pokrywa, odbijając się w silniku.
 
Nie, to niedobrze, ponieważ plastikowe elementy pływające w silniku mogą i będą zatykać małe przejścia w układzie olejowym, odcinając dopływ oleju do łożysk. Jestem zaskoczony, że nie słyszałeś hałasu, jaki ta osłona wydawała, odbijając się w silniku.
Zostało wciśnięte z boku obudowy rozrządu, czy to jest ważne?
 
Nie jestem pewien, jaki jest cel tej części, nie mogę zrozumieć, dlaczego jej używają. Sprawdziłbym bardzo dokładnie śrubę. Jedyna rzecz, jaka przychodzi mi do głowy, to to, że pomaga prowadzić łańcuch.
 
Ta żółta plastikowa rzecz to osłona przeciwrozbryzgowa oleju.
Pomaga utrzymać olej z dala od odpowietrznika.
Ta jest do niczego, po prostu zatrzaskują się na biegu najbliżej odpowietrznika.
 
  • Helpful
Reactions: 2020RR
tak, one faktycznie działają
 
  • Like
Reactions: 2020RR
Cóż, od wczoraj wieczorem samochód znów jeździ, dzisiaj wieczorem odpowietrzę układ chłodzenia i zobaczę, czy uszczelka głowicy została naprawiona, z głowicy trzeba było usunąć 0,008, aby była płaska, to mógł być mój problem, na pewno przy takim luzie, pod obciążeniem spaliny mogły dostać się do płynu chłodzącego. Znalazłem również uszkodzony popychacz hydrauliczny podczas odbudowy głowicy, prawdopodobnie to spowodowało cofnięcie płomienia.

To była bardzo interesująca odbudowa.
 
225 się nie przegrzewa, tylko jest gorący
 
Cóż, jechałem dziś wieczorem samochodem, wciąż 225° po ostrej jeździe....jestem u kresu wytrzymałości
Pamiętaj, że woda wrze w temperaturze 220 F na poziomie morza.

Używamy korków ciśnieniowych, aby zapobiec wykipieniu wody w wyższej temperaturze.

Chodzi mi o to, że chociaż 225 może być gorętsze niż byś chciał, w zależności od warunków, takich jak wysokość, temperatura otoczenia i obciążenie, na i w pojeździe, 225 może nie być nieuzasadnione.

Jeśli jeździsz jak panna Daisy na poziomie morza z pustym samochodem na płaskim terenie, jest to wyżej niż bym się spodziewał.

Jeśli jedziesz na wysokości 7 tys. metrów i masz załadowany 4-osobowy samochód jadący pod górę WFO, to jest to niżej niż bym się spodziewał.

Nie jestem pewien, czy 225 oznacza, że coś jest nie tak. Jest to niewiele wyżej niż temperatura wrzenia wody.

JMHO

Tim
 
212 nie 220...lol
 
  • Like
Reactions: Tmesic
101 - 120 of 163 Posts