Can-Am Maverick Forum banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
Joined
·
468 Posts
Discussion Starter #1
Heres the 2nd Forum sticker Idea. Let me know what you think or any ideas you guys may have . sticker2.jpg
 

·
Registered
Joined
·
468 Posts
Discussion Starter #3
Lol its all good, i figured someone would ask. It stands for Fck the world ... as in "Maverick, the only way to go"
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
I thought it stood for For The Win
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
i think after maverick it should say forums tho right ?
 

·
Registered
Joined
·
468 Posts
Discussion Starter #9
Haha ok FOR THE WIN .... LMAO . Either way it gets the point accross. But yea I can change it to forums or whatever. Its just an idea and changes are very much welcome
 

·
Registered
Joined
·
468 Posts
Discussion Starter #10
I was going off of what I read on a strippers back one night. She said Fk the world so I wasnt in any position to disagree !!
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts



omg I had to post this , just seen it on FB , so funny ,lol
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
post a pic of it saying maverick forums just how u have it now, lets check it out, I think it will look cool !
 

·
Registered
Joined
·
468 Posts
Discussion Starter #13
Lol at the pic... funny shit. Ok I'll change it up and repost it
 

·
Registered
Joined
·
266 Posts
I like it...
 

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
Lol at the pic... funny shit. Ok I'll change it up and repost it
I like it , the only reason I say throw forums in there is cuz I thought it was a forum's sticker they were gonna print,
 

·
Registered
Joined
·
1,103 Posts
I was going off of what I read on a strippers back one night. She said Fk the world so I wasnt in any position to disagree !!
Still waiting on a test fire on these stickers.. lol let me know when we are ready to give it a try!!!!
 

·
Registered
Joined
·
2,963 Posts

·
Registered
Joined
·
4,535 Posts
I like that !


Sent from my maverick using Tapatalk 2
 

·
Registered
Joined
·
1,103 Posts
Nice design as well
 
1 - 20 of 21 Posts
Top