Can-Am Maverick Forum banner

Czy ktoś używał tego tańszego zaworu upustowego?

970 views 6 replies 4 participants last post by  glamisduner  
#1 ·

Mam silnik seryjny, ale pomyślałem, że może to i tak zmniejszy zużycie turbosprężarki? Czy po prostu będę się denerwował bez powodu?

Wygląda tak samo jak inne konfiguracje, które widzę, tylko że jest podobno o wiele tańszy?
 
#2 · (Edited)

Mam silnik seryjny, ale pomyślałem, że może to i tak zmniejszy zużycie turbosprężarki? A może będę się denerwował bez powodu?

Wygląda tak samo jak inne konfiguracje, które widzę, tylko że jest podobno o wiele tańszy?
Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem, jest to, że wydaje się być umieszczony bardzo blisko turbosprężarki, podoba mi się możliwość regulacji.
Kupiłem RMP na wyprzedaży, wciąż leży w pudełku, ale czułbym się lepiej, mając taki, który jest sprawdzony.
Nie chciałem jednak płacić ceny EVO.
 
#3 ·
Pod względem pozycjonowania wygląda identycznie jak zawór upustowy RPM:

Tylko ten nie ma złącza 90 stopni, ale jest regulowany?

Nie wiem, czy można go regenerować, ale czy to w ogóle ma znaczenie w tej cenie?

RPM mówi, żeby nie kupować chińskich ze względu na problemy, ale nie mówi, jakie to problemy, więc dla mnie brzmi to jak marketing.

Ładny CNC wygląda identycznie jak Trinity Racing?

Jest dość blisko turbosprężarki, ale wygląda na to, że wszystkie tak się montuje?

Znalazłem ten film:
 
#5 ·
Pod względem pozycjonowania wygląda identycznie jak zawór upustowy RPM:

Tylko ten nie ma złącza 90 stopni, ale jest regulowany?

Nie wiem, czy można go regenerować, ale czy to w ogóle ma znaczenie dla ceny?

RPM mówi, żeby nie brać chińskich ze względu na problemy, ale nie mówi, jakie to problemy, więc dla mnie brzmi to jak marketing.

Ładny CNC wygląda identycznie jak Trinity Racing?

Jest dość blisko turbosprężarki, ale wygląda na to, że wszystkie tak się montuje?

Znalazłem ten film:
Założę się, że RPM też jest produkowane w Chinach?....lol
IDK, czasami tak trudno się zorientować z wieloma z tych części. Myślę, że czasami wiele rzeczy staje się drogich, ponieważ zyskały rozpoznawalność marki i sponsorują zawodników, podczas gdy ich produkt nie jest lepszy od innych. Zwłaszcza dzisiaj, wraz z ewolucją wzornictwa produktów, materiałów i narzędzi.
 
#4 ·
Mam bezimienny zawór BOV z eBay, który wygląda jak podróbka zaworu RPM BOV (nawet odwoływał się do ich instrukcji). Używam go od 2 lat bez żadnych problemów i zapłaciłem tylko 50 dolarów za zestaw. Nie jestem pewien, czy uległyby awarii w pozycji otwartej czy zamkniętej, ale awaria w pozycji zamkniętej sprawiłaby, że działałby jak w standardzie.
 
#6 ·
Mam bezimienny zawór BOV z eBay, który wygląda jak podróbka zaworu RPM BOV (nawet odwoływał się do ich instrukcji). Używam go od 2 lat bez żadnych problemów i zapłaciłem tylko 50 dolarów za zestaw. Nie jestem pewien, czy zawór uległby awarii w pozycji otwartej czy zamkniętej, ale awaria w pozycji zamkniętej sprawiłaby, że działałby jak w oryginale.
Prawdopodobnie nigdy nie ulegnie awarii w pozycji zamkniętej bez wycieku. Albo powierzchnia uszczelniająca będzie przeciekać, albo strona ciśnieniowa będzie przeciekać. Strona ciśnieniowa musi wytrzymać, ponieważ sama sprężyna nie utrzyma jej zamkniętej i uszczelnionej. Mam nadzieję, że to ma sens.