Oto niektóre z rzeczy, które odkryłem do tej pory w mojej wersji RC 2026. Cały weekend spędziłem w garażu na instalowaniu różnych rzeczy.
1. Chociaż nie jest to podane na ich stronie internetowej, tylna wiązka ACM jest również instalowana fabrycznie. Wtyczki do świateł tylnych i separatora cząstek są już tam na mnie czekają.
2. Wtyczka do listwy świetlnej zderzaka jest obecna, ale nie z przodu, gdzie byś się jej spodziewał. Jest ona zwinięta pod deską rozdzielczą. Musisz ją samodzielnie przeprowadzić przez firewall.
3. Używam zestawu Rugged Radio. Mocowanie, które wysyłają do radia M1, nie jest instalowane zgodnie z przeznaczeniem. Wzmacniacze znajdują się tuż za miejscem instalacji M1, więc mocowanie musi być przymocowane poniżej belki i pochylone do góry. Udało mi się wkręcić tylko dwie z czterech śrub, ale powinno być dobrze.
4. Ponieważ ACM jest już zainstalowany, w konsoli środkowej znajduje się osiem przewodów zasilających i masowych. Są one sterowane przez ACM. Są to przewody o małym przekroju i są bardziej odpowiednie albo dla urządzeń o niskim natężeniu prądu, albo do wyzwalania przekaźnika dla elementów o wyższym natężeniu prądu.
5. Wszędzie w tym urządzeniu znajdują się nieznane wtyczki. Na przykład za reflektorem po stronie kierowcy znajdują się dwa przewody z bezpiecznikami, które są tępe i po prostu podłączone do wiązki, bez etykiet i bez pojęcia, do czego są przeznaczone.
Zaktualizuję to, gdy znajdę więcej rzeczy.
1. Chociaż nie jest to podane na ich stronie internetowej, tylna wiązka ACM jest również instalowana fabrycznie. Wtyczki do świateł tylnych i separatora cząstek są już tam na mnie czekają.
2. Wtyczka do listwy świetlnej zderzaka jest obecna, ale nie z przodu, gdzie byś się jej spodziewał. Jest ona zwinięta pod deską rozdzielczą. Musisz ją samodzielnie przeprowadzić przez firewall.
3. Używam zestawu Rugged Radio. Mocowanie, które wysyłają do radia M1, nie jest instalowane zgodnie z przeznaczeniem. Wzmacniacze znajdują się tuż za miejscem instalacji M1, więc mocowanie musi być przymocowane poniżej belki i pochylone do góry. Udało mi się wkręcić tylko dwie z czterech śrub, ale powinno być dobrze.
4. Ponieważ ACM jest już zainstalowany, w konsoli środkowej znajduje się osiem przewodów zasilających i masowych. Są one sterowane przez ACM. Są to przewody o małym przekroju i są bardziej odpowiednie albo dla urządzeń o niskim natężeniu prądu, albo do wyzwalania przekaźnika dla elementów o wyższym natężeniu prądu.
5. Wszędzie w tym urządzeniu znajdują się nieznane wtyczki. Na przykład za reflektorem po stronie kierowcy znajdują się dwa przewody z bezpiecznikami, które są tępe i po prostu podłączone do wiązki, bez etykiet i bez pojęcia, do czego są przeznaczone.
Zaktualizuję to, gdy znajdę więcej rzeczy.