Hier zijn enkele van de dingen die ik tot nu toe heb ontdekt met mijn 2026 RC-versie. Ik heb het hele weekend in de garage doorgebracht met het installeren van spullen.
1. Hoewel het niet op hun website staat, is de achterste ACM-kabelboom ook vanuit de fabriek geïnstalleerd. De stekkers voor de achterlichten en de deeltjesafscheider zijn er al klaar voor mij.
2. De stekker voor de bumper lichtbalk is aanwezig, maar niet vooraan waar je hem zou verwachten. Hij is onder het dashboard opgeborgen. Je moet hem zelf door de firewall leiden.
3. Ik gebruik de Rugged Radio-setup. De houder die ze sturen voor de M1-radio kan niet zoals bedoeld worden geïnstalleerd. De versterkers zitten vlak achter waar de M1 wordt geïnstalleerd, dus de houder moet onder de stang worden bevestigd en naar boven worden gekanteld. Ik kon slechts twee van de vier schroeven vastzetten, maar het zou goed moeten komen.
4. Omdat de ACM al geïnstalleerd is, zitten er acht stroom- en massadraden in de middenconsole. Deze worden via de ACM aangestuurd. Het zijn draden met een kleine doorsnede en zijn meer geschikt voor apparaten met een lage stroomsterkte of om een relais te activeren voor items met een hogere stroomsterkte.
5. Er zitten overal onbekende stekkers op dit ding. Zo zitten er achter de koplamp aan de bestuurderskant twee gezekerde draden die stomp zijn en gewoon aan de kabelboom zijn gekoppeld, zonder labels en zonder idee waarvoor ze bedoeld zijn.
Ik zal dit bijwerken als ik meer ontdek.
1. Hoewel het niet op hun website staat, is de achterste ACM-kabelboom ook vanuit de fabriek geïnstalleerd. De stekkers voor de achterlichten en de deeltjesafscheider zijn er al klaar voor mij.
2. De stekker voor de bumper lichtbalk is aanwezig, maar niet vooraan waar je hem zou verwachten. Hij is onder het dashboard opgeborgen. Je moet hem zelf door de firewall leiden.
3. Ik gebruik de Rugged Radio-setup. De houder die ze sturen voor de M1-radio kan niet zoals bedoeld worden geïnstalleerd. De versterkers zitten vlak achter waar de M1 wordt geïnstalleerd, dus de houder moet onder de stang worden bevestigd en naar boven worden gekanteld. Ik kon slechts twee van de vier schroeven vastzetten, maar het zou goed moeten komen.
4. Omdat de ACM al geïnstalleerd is, zitten er acht stroom- en massadraden in de middenconsole. Deze worden via de ACM aangestuurd. Het zijn draden met een kleine doorsnede en zijn meer geschikt voor apparaten met een lage stroomsterkte of om een relais te activeren voor items met een hogere stroomsterkte.
5. Er zitten overal onbekende stekkers op dit ding. Zo zitten er achter de koplamp aan de bestuurderskant twee gezekerde draden die stomp zijn en gewoon aan de kabelboom zijn gekoppeld, zonder labels en zonder idee waarvoor ze bedoeld zijn.
Ik zal dit bijwerken als ik meer ontdek.